Leveringstid:
1. Pro Vinduespolerings arbejde betinger, at kunden i god tid har oplyst nødvendige informationer, således arbejdet kan udføres.
2. Derudover påtager Pro Vinduespolering ikke ansvar for forsinkelser som følge af sygdom, vejrmæssige forhold, force-majeure eller andre forhold, der er udenfor Pro Vinduespolerings kontrol.
* 3. Pro Vinduespolering sender som udgangspunkt en sms 3 dage før levering med klokkeslæt med et serviceinterval på 3 timer. Er der ændringer i dato eller tidspunkt vil kunden blive kontaktet.
* 4. Pro Vinduespolering forbeholder sig dog retten til at rykke den planlagte dag for service, til ugen før eller ugen efter, i tider med spidsbelastninger, ferier eller sygdom. I sjældne tilfælde kan der forekomme underleverandør på opgaven.
Ansvar for mangler:
1. Kunden er forpligtiget til at se efter fejl eller mangler efter arbejdet er udført. Eventuelle reklamationer skal ske uden ugrundet ophold, og i alle tilfælde senest 24 timer efter arbejdets udførelse pr. telefon eller mail. Såfremt der kun er uvæsentlige mangler, kan kunden kræve et tilsvarende nedslag i prisen, ellers har Pro Vinduespolering fuld ret til, for egen regning, at udbedre fejlen inden for 5 arbejdsdage. Såfremt Pro Vinduespolering ikke gør brug af ovennævnte ret, kan kunden efter eget valg ophæve aftalen. Pro Vinduespolering er i alle tilfælde uden ansvar for fejl og mangler, der kan skyldes vejrmæssige forhold, håndværkere, indblanden i arbejde mm. udført af andre end Pro Vinduespolering og deres ansatte.
Produktansvar:
1. For personskade er Pro Vinduespolering kun ansvarlig, hvis det bevises, at skaden kun er forårsaget som følge af Pro Vinduespolerings fejl og forsømmelser, i form af fejlagtig udførelse af arbejdet eller forkert brug af produkter. Ved tingskade ydes erstatning, såfremt det bevises at skaden er forårsaget ved grov uagtsomhed fra Pro Vinduespolering side i forbindelse med det udførte arbejde. Pro Vinduespolering er under ingen omstændigheder ansvarlig for tidstab, tabt arbejdsfortjeneste eller andet indirekte tab. Pro Vinduespolering og kunden er gensidig forpligtet til at lade sig sagsøge ved den domstol, der behandler erstatningskrav, der er rejst mod en af dem på grundlag af en skade, der hævdes at være forårsaget af udførte arbejde.
* 2. Pro Vinduespolering står ikke til ansvar for slitage af glaspartier, vinduer eller andre former for glas, hvor der er monteret film, folie eller solfilm på, da der er en risiko for at dette vil få slitage med tiden ved gentagne vinduespoleringer eller vinduesvaske.
Persondatapolitik:
1. Som kunde hos Pro Vinduespolering bekræfter I, at vi må opbevare dine personlige oplysninger såsom navn, adresse, telefonnummer og e-mailadresse.
Oplysningerne registreres hos Pro Vinduespolering, som er dataansvarlige for de afgivne sæt af oplysninger. Pro Vinduespolering følger til enhver tid de gældende regler, for opbevaring af persondata og benytter alene disse oplysninger til at kunne levere de bestilte serviceydelser. Oplysningerne overdrages ikke til tredjepart. Kundeoplysninger transporteres og opbevares ikke krypteret.
1.2 Som kunde kan I til enhver tid få indsigt i, gøre indsigelse mod eller få rettet registrerede oplysninger ved at henvende dem til Pro Vinduespolering.
Oplysninger:
Pro Vinduespolering
Kongensgade 74b, 3.13 5000
Odense C
+45 50 77 60 00
Kontakt@provinduespolering.dk
CVR NR: 43521756
Sidst opdateret 21/10-2023
* Sidst opdateret 12/11-2024